Sju gratistips för att lyckas med Ert Digital Signage

Utnyttja tekniken maximalt

Låt ert Digital Signage system interagera med era övriga system mha API:er och smarta rapporter. På så sätt kan ni enkelt följa hur många som förväntats sett era budskap och när på dygnet/veckodagen/året det är smartast att köra den och den kampanjen osv.

Placera skärmarna strategiskt

Kommersiella budskap eller nyttobudskap? Placering, placering och åter placering är A och O! När vi människor får tydlig information så trivs vi och känner oss trygga och positiva! Att tänka igenom era skärmplaceringar kan vara en av de viktigaste besluten ni kan ta och frukten av det kan lätt bli tiofalt av vad ni förväntade er!

Låt hårdvaran jobba för er

Digital Signage 2018 kräver inga avancerade tekniska mojänger. Allt som behövs är en liten TriMedia box och en valfri bildskärm så är ni igång!

Digital Signage, INTE en IT fråga

Digital Signage är INTE längre en fråga om teknik, det är framförallt en fråga om informationskanalisering, praktisk hantering och kommunikation. Därför bör alltid ett införande av Digital Signage drivas av företagets kommersiella krafter.

Kundanpassning ska vara enkelt

Med TriMedia får ni en mycket kompetent standardlösning som förmodligen redan passar alla era behov men som ni ändå lätt tillsammans med oss kan anpassa om ni sitter på extraordinära behov.

Våga ta betalt för era ytor

Många företag underskattar sitt verkliga marknadsvärde och att man därför måste ”fylla ut” sina skärmar med gratisplatser. Glöm det! Det finns alltid ett mervärde för någon att synas på de mest oväntade ställena. Ta betalt för era skärmytor!

Säkerställ systemets upptid

En självklarhet i TriMedia är att ni alltid kan följa era skärmars upptider. Skulle någon skärm inte displaya sitt budskap går ett larm omedelbart till er mail.